## کالاها در فروشگاه کالامزون به دو دسته تقسیم می شوند دسته اول کالاهای انبار مرکزی که بیشتر کالاهارو فعلا شامل میشود.
و کالاهای انبار شماره 2
که با همین عنوان در توضیحات کالا مشخص شده پس اگر کالایی اول
توضیحات این علامت را داشته باشد شامل قوانین انبار شماره 2 میشود
که انتهای همین مطلب نوشته شده است.
1.انبار مرکزی کالامزون
گارانتی *
1. اگر از تاریخ گارانتی کالایی که خریدهام، مدتی گذشته باشد، دوره گارانتی آن کالا چگونه محاسبه میشود؟
پاسخ: طی قرارداد بین کالامزون و تامین کنندگان، تاریخ شروع گارانتی بیشتر کالاها، بر اساس تاریخ فاکتور فروش محاسبه میشود و تاریخ مندرج در برگه گارانتی به تنهایی معیار اعتبار گارانتی نیست. بنابراین اگر کالایی را دریافت کردید که مدتی از تاریخ شروع گارانتی آن گذشته بود جای نگرانی نبوده و با ارائه فاکتور فروش خود میتوانید از خدمات گارانتی کالا استفاده نمایید.
2. میتوانم کالا را بدون گارانتی آن سفارش بدهم؟
پاسخ: خیر
* خدمات پس از فروش *
1. اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش دادهام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ: با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش پایینتر توضیح دادیم.
2. اگر کالای که خریداری کردهام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ: با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش پایینتر توضیح دادیم.
رویههای بازگرداندن کالا آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای کالامزون بوده است و کالامزون در این راستا کوشیده است تا کالاهای مورد نیاز شما به طور کاملا مطلوب به دست شما رسیده و از این رو نیازی به بازگرداندن آن نباشد. عکس محصولات با کیفیت کامل و از جهات مختلف در سایت قرار گرفته است و تمامی ویژگیهای آن بیان شده و اطلاعات جامع و کامل راجع آن به شما مشتری محترم داده شده و لذا ارجاع کالا به علت نا آگاهی از محتوای آن پذیرفته نیست. شرایط خاص بازگرداندن کالا : اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 3 روز کاری پس از دریافت کالا، به کالامزون اطلاع داده شود. - لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 3 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. - استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به کالامزون بازگردانده شود. اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
- وجود مغایرت، باید حداکثر طی 72 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش کالامزون از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پارهای جزییات با کالای اصلی تفاوتهایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به کالامزون بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
- آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 72 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش کالامزون از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود. - لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به کالامزون بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- اگر مشتری از خرید خود منصرف شود. توجه: از آنجا که کالامزون یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرفکننده است سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمیشود.
- اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.
- آسیب دیدگی باید حداکثر طی 72 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش کالامزون اطلاع داده شود. - با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و کالامزون تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند. - لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به کالامزون بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. - کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش کالامزون ارسال شود. - در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به کالامزون بازگردانده شود. ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی
- اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وبسایت کالامزون، صرفاً برای اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وبسایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و کالامزون مسئولیتی ایجاد نمیکند. همچنین کالامزون مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بستهبندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست. - درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت¬های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه کالامزون در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت. - در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، کالامزون صرفاً هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور) به مشتری برمیگرداند. - کالامزون نسبت به عوارض جسمی و بیماریهای ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیتهای پوستی، جراحات و ...) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیریهای لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکتهای مربوط ( نمایندگیها و تامینکنندگان رسمی کالا) انجام شود. ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش لوازم شخصی و بهداشت و مراقبت
- اطلاعات این محصولات صرفاً برای اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده، نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وبسایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و کالامزون مسئولیتی ایجاد نمیکند. - کالامزون مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بستهبندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست. - درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از این محصولات یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیتهای آن بر عهده مشتری است و فروشگاه کالامزون در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت. - کالامزون نسبت به عوارض جسمی و بیماریهای ناشی از استفاده از این محصولات مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیریهای لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکتهای مربوط ( نمایندگیها و تامینکنندگان رسمی کالا) انجام شود. ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش پوشاک و کفش
- به دلیل رعایت نکات بهداشتی و شخصی و طبیعت خاص فروش اینگونه کالاها، این گروه شامل مهلت تست 1 روزه نیستند و قابل ارجاع نمی باشند. کالا را چطور ارسال کنید؟
- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید. - از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش کالامزون جداً، خودداری کنید. - برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.
- فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. بسته های ارسالی را ترجیحا با پست سفارشی ارسال نمایید.
- هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش کالامزون برسد، هزینههای باز ارسال به عهده کالامزون است. - در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان کالامزون، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود. پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
- کارشناسان خدمات پس از فروش کالامزون ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان کالامزون تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند. لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ کالامزون بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، کالامزون تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند. - اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و کالامزون در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را میپذیرد. - پس از دریافت و پذیرش کالا توسط کالامزون، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد. - کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعملها و رویههای ابلاغ شده توسط شرکتهای تولید کننده و یا نمایندگیهای مجاز محصولات و کالاهای ارائه شده در سایت کالامزون هستند، لذا علیرغم تصور آنکه تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) میتواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویههای تست زمانبر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگیهای مجاز آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا به طور میانگین 48 ساعت کاری در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاهترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد. - از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد. - ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش کالامزون است. درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
- از طریق شماره پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا راهنمایی کنند
09159164556
2.قوانین انبار شماره 2
(انبار شماره 2 تهران میباشد)
انصراف از خرید:
در صورتی که سفارش هنوز ارسال نشده، در کوتاه ترین زمان با واحد پشتیبانی فروشگاه از طریق ارسال پیام به پشتیبانی سایت انصراف خود را اطلاع دهید.
در صورتی که مشتری پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز غیر کاری می تواند موضوع را از طریق ارسال پیام به کارشناسان اطلاع دهد. در این حالت که باید با تایید کارشناسان فروشگاه همراه باشد، دستگاه نباید از بسته بندی خارج و پلمپ آن باز شده باشد. همچنین در صورتی که دستگاه با هدیه فروخته شده، هدیه نیز باید همراه کالا بازگردانده شود. ارسال پیام به این موضوع دقت شود که با تغییر در بسته بندی اولیه (پلمپ)، امکان استفاده از ضمانت بازگشت از بین خواهد رفت. همچنین توجه داشته باشید که در این حالت هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود و هزینه ارسال شده و بسته بندی توسط این فروشگاه؛ از هزینه پرداختی کسر خواهد شد.
ایراد فنی در کارکرد دستگاه یا لوازم خریداری شده:
در صورت وجود ایراد فنی در محصول خریداری شده حداکثر تا 48 ساعت (دو روز) غیر کاری پس از دریافت، آن را از طریق ارسال پیام به کارشناسان اطلاع دهید.
برای بازگرداندن کالا لازم است محصول در جعبه اصلی خود به فروشگاه بازگردانده شود لذا جعبه و یا بسته بندی آن را سالم نگاه دارید. توجه داشته باشید هرگونه برچسب زدن یا نوشتن روی جعبه اصلی کالا و یا مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
ضمانت بازگشت کالا، شامل ایرادات فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه دستگاه) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، نمی باشد.
وجود مغایرت:
در صورتی که کالای ارسال شده با اطلاعات ثبت شده در وبسایت مغایرت دارد، حداکثر تا 48 ساعت (دو روز) پس از دریافت محصول، موضوع را از طریق ارسال پیام به کارشناس فروش اطلاع دهید.
اگر مغایرت از روی اطلاعات جعبه و یا بسته بندی کالا قابل تشخیص است برای استفاده از ضمانت بازگشت، دستگاه نباید از حالت بسته بندی اورجینال (پلمپ) خارج شود.
عکس های از محصولات که در وبسایت درج شده اند، جهت ساده سازی و کمک به مشتری برای خرید راحت تر است و این امکان وجود دارد در برخی جزییات با کالای اصلی متفاوت باشد.
معیار وجود مغایرت، مشخصات فنی درج شده در صفحه محصول می باشد.
ایراد و یا آسیب دیدگی فیزیکی:
آسیب یا ایراد فیزیکی (مانند خط و خش، شکست شیشه و …) باید حداکثر تا 48 ساعت پس از دریافت محصول، از طریق ارسال پیام اطلاع داده شود، پس از آن کارشناسان از همان طریق با شما ارتباط خواهند گرفت.
در نظر داشته باشید جعبه اصلی دستگاه را سالم نگاه داشته و توجه شود که برای بازگرداندن کالا جعبه اصلی مورد نیاز خواهد بود. برچسب زدن یا نوشتن روی جعبه اصلی و یا مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل:
آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت محصول، از طریق ارسال پیام اطلاع داده شود.
در ارسال های راه دور ، با توجه به بسته بندی استاندارد فروشگاه و همچنین ارسال از طریق پست پیشتاز (و اعلام شماره مرسوله)، در صورت بروز هرگونه مشکل، مسئولیت آن به عهده شرکت حمل کننده (پست) می باشد و ما تنها با تایید شرکت حمل کننده و برای ساده سازی پیگری مشتریان، اقدام به بازگشت وجه خواهیم نمود.
دستگاه و یا محصولات آسیب دیده و لوازم درون آن باید به همان صورتی که مشتری تحویل گرفته به همراه صورت جلسه شرکت پست و فاکتور، برای ما ارسال شود.
در صورتی که آسیب، هنگام تحویل قابل مشاهده است میبایست مشتریان از دریافت آن خودداری نمایند تا سفارش برای بررسی و ارسال مجدد، به فروشگاه عودت شود.
نحوه بازگشت کالا:
لطفا پس از تایید بخش خدمات پس از فروش کالا از طریق ارسال پیام اقدام به بازگرداندن دستگاه نمایید.
دستگاه و تمامی لوازم همراه آن را در جعبه اصلی خود قرار داده و به همراه فاکتور فروش به صورت صحیح بسته بندی نمایید.
اگر دستگاه را به عنوان هدیه دریافت کرده اید و فاکتور همراه دستگاه ارسال نشده، شماره سفارش را در کاغذ یادداشت نوشته و به همراه دستگاه ارسال نمایید.
توجه نمایید که برای بازگرداندن کالا جعبه اصلی مورد نیاز خواهد بود. برچسب زدن یا نوشتن روی جعبه دستگاه و یا مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر نیاز به شرح موضوع می باشد آن را در برگه ای جداگانه نوشته و درون پاکت فاکتور قرار دهید.
در صورتی که خرید خود را از طریق پست پیشتاز دریافت کرده اید، بازگرداندن مرسوله می بایست از طریق همان روش پستی انجام شود و رسید پستی و یا صورت جلسه پست را به همراه دستگاه ارسال نمایید.
در صورتی که ساکن تهران هستید می توانید برای ارسال کالا و اعلام به کارشناس مربوطه در زمان ارسال پیام؛ درخواست ارسال پیک نمایید( هزینه تقریبی 100 هزار تومان) و در صورتی که ساکن سایر شهر ها می باشید، دستگاه را از طریق پست پیشتاز برای ما ارسال نمایید؛ زیرا پرداخت هزینه ارسال بر اساس نرخ پست پیشتاز قابل انجام خواهد بود. همچنین رسید پستی را نیز به همراه دستگاه و فاکتور برای فروشگاه ارسال نمایید. پرداخت هزینه پست تنها با دریافت رسید پست پیشتاز انجام خواهد شد.
هزینه ارسال:
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی با اطلاعات جداول وبسایت و یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان برسد، هزینههای ارسال به عهده فروشگاه خواهد بود.
به یاد داشته باشید که رسید مهر شده شرکت پست نیز همراه دستگاه ارسال شود.
ارسال کالا هنگامی که مشتری از خرید خود منصرف شده و یا ایراد و مغایرت از سوی کارشناسان مربوطه در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود و ملاک بررسی هزینه ارسال؛ کد رهگیری پستی ارسال مرسوله برای مشتری به همراه هزینه بسته بندی (مبلغ 10.000 تومان) می باشد.
رسیدگی به کالاهای مرجوعی:
ایراد ها و یا مغایرت های اعلام شده، توسط کارشناسان مربوط به هر بخش مورد بررسی قرار می گیرد، و در صورت تایید، دستگاه تعویض شده و بنا به درخواست مشتری با دستگاه دیگری جایگزین می شود. توجه شود که معیار عمل و اقدام فروشگاه، سهولت در پاسخگویی به مشتری و نظر کارشناسان این شرکت می باشد.
تعویض در صورتی انجام می شود که دستگاه مورد نظر در انبار وجود داشته باشد. اگر حین رسیدگی به درخواست مشتری، موجودی دستگاه تمام شود، این فروشگاه با انتخاب مشتری دستگاه دیگری برای وی ارسال کرده و یا مبلغ پرداختی به مشتری بازگردانده می شود. البته در صورت انتخاب دستگاه دیگر مابه التفاوت آن به مشتری بازگردانده شده و یا پیش از ارسال، از مشتری دریافت می شود.
همچنین پایان موجودی کالا در انبار فروشگاه و یا ارزان شدن دستگاه در مراحل رسیدگی به درخواست، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نکرده و این فروشگاه تنها می تواند مبلغ پرداخت شده توسط مشتری را به وی بازگرداند.
روند رسیدگی به کالاهای مرجوعی پس از دریافت دستگاه که شامل تست و اعلام نظر کارشناسان مربوطه می باشد ممکن است حتی تا 72 ساعت کاری به طول بیانجامد. روند تست و اعلام نظر کارشناسان بنا به این موضوع زمانبر است که در برخی موارد نیاز به هماهنگی با شرکت وارد کننده کالا می باشد و همچنین تست دستگاه های الکترونیکی بعضا باید در طول زمان صورت گیرد تا از نبود مشکل یا ایراد دستگاه اطمینان حاصل شود. البته این فروشگاه تمام سعی خود را انجام خواهد داد تا در اسرع وقت رسیدگی به درخواست مشتری انجام شود.
پس از اعلام نظر کارشناسان، بازگرداندن مبلغ سفارش و یا تعویض کالا ظرف 72 ساعت انجام خواهد شد.
هزینههای ارسال مجدد:
در صورتی که محصول بازگشتی توسط کارشناسان ما بدون ایراد یا نقص شناخته شود، هزینه ارسال مجدد کالا به عهده مشتری خواهد بود. همچنین، در شرایطی که مشتری به هر دلیلی از دریافت مرسوله پستی یا پیکی امتناع کند (شامل مواردی همچون آدرس اشتباه، عدم حضور، یا امتناع از تحویل کالا از مرکز توزیع)، تمامی هزینههای مربوط به ارسال مجدد محصول به عهده مشتری میباشد.
ما همواره در تلاشیم تا با ارائه بهترین خدمات و اطمینان از صحت و کیفیت محصولات، رضایت شما را جلب کنیم. لذا خواهشمندیم پیش از ثبت سفارش، از صحت اطلاعات ارائهشده اطمینان حاصل فرمایید و در صورت بروز هرگونه مشکل در دریافت کالا، مراتب را در اسرع وقت به اطلاع تیم پشتیبانی سایت برسانید.
09159164556
